[WATCH IN 0.5 SPEED] TWICE - SIGNAL (Superpowers Ver.)

  • Опубликовано: 4 года назад

    SinB SsiSinB Ssi
    подписчиков: 84 тыс.

    Once again, I summon the demons in order to upload a TWICE video... (Jeongyeon's face in the thumbnail is literally my face every time drunk uncle JYP blocks my videos... WHY DO YOU HATE ME PARK JIN YOUNG!?!?). DO NOT REUPLOAD, JUST SHARE & GIVE CREDIT!
    Anyway, I'm still waiting for this to be blocked at some point so... enjoy while you can?

    This is the 100% official & real meaning of TWICE's superpowers:
    Nayeon: owns both Doctor Strange's "Eye of Agamotto" & Fairly Oddparents' "Redo Watch".
    Jeongyeon: ability to play "Sweet Dreams" at will without speakers, just like Silver Quick.
    Momo: the Flash but gayier.
    Sana: John Cena.
    Jihyo: the eye of the tiger.
    Mina: mental milshakes.
    Dahyun: has her own army of minions.
    Chaeyoung: ability to make JYP appear & disappear.
    Tzuyu: wrecks the bias lists & her beauty is too strong.

    I'M SORRY I DID SANA SO DIRTY, I LOVE HER SO MUCH BUT LIKE... SORRY.

    FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA:
    Tumblr: thesinbssi.tumblr.com
    Twitter: SinB_Ssi

    NO COPYRIGHT INFRINGEMENT INTENDED. I DO NOT OWN ANY OF THE SONGS/VIDEOS INCLUDED IN THIS VIDEO. ALL OF THE RIGHTS GO TO THEIR RESPECTIVE ARTISTS AND COMPANIES.

SinB Ssi +581
SinB Ssi

Hey guys! So the video got blocked & the only thing I could do to change it without having to reupload it was to speed it up... so watching in 0.5 is recomended (tho it really takes out the fun of the original video). I'm sorry for all this mess, but once again, JYP hates me & hates everyone who uses his videos... HE IS NOT GOING TO WIN THIS FIGHT!

4 года назад
Blook Entertainment
Blook Entertainment

What program did u use to edit this

4 года назад
Gowon Gang
Gowon Gang

hello friend! Is there any way you can send me this video (the original, not ruined by copyright laws lol) elsewhere like Google Drive? I really really wanna show my best friend cause he's now into Signal 😍😂

4 года назад
DakStupidGenius +2
DakStupidGenius

its fine, i mean we could all just slow it down by changing the settings

4 года назад
the DISCORDIA +2
the DISCORDIA

Lol , can you upload it to google drive? that's usually what I do and I need to show everyone hahah

4 года назад
MrEletricBoy +2
MrEletricBoy

Yeah would you send me by gmail?

4 года назад
junsuidearu +2102
junsuidearu

I JUST REALISED SANA IS NOT IN THE VIDEO BECAUSE SHE IS INVISIBLE OMG

4 года назад
my_head_is_broken
my_head_is_broken

I DIDNT REALISE OMG

4 месяца назад
PrinHalle
PrinHalle

@shazi same

5 месяцев назад
Mahmoud Khalaf +1
Mahmoud Khalaf

@junsuidearu OH HAHAHA NOW I GET IT

11 месяцев назад
junsuidearu +1
junsuidearu

@Mahmoud Khalaf shes supposed to appear in 0:47 and 1:18 but she doesn't because she is invisible sksksksks

11 месяцев назад
Mahmoud Khalaf +1
Mahmoud Khalaf

i know it’s been 3 years but if ur still alive can you tell me which part is it 😭

11 месяцев назад
Watasy Wahyo +912
Watasy Wahyo

AHAHAHAHHA JEONGYEON FIRST PART AHAHAHAHHA GENIOUS

4 года назад
LEONXRITA1 +2
LEONXRITA1

Yeah lol

5 месяцев назад
Zoe +1
Zoe

OMG LEGEND MEETS LEGEND OMG OMG WAHYO AND SINB SSI I'M FANGIRLING SO MUCH

4 года назад
Sakura Blossom +1
Sakura Blossom

Watasy Wahyo Love ur videos

4 года назад
Watasy Wahyo +171
Watasy Wahyo

OMG AND YOU DIDN'T SHOWED SANA OMG AHAHAHAH IM DYING AHAHAHHAA LAUGHING SO HARD

4 года назад
andrés +1659
andrés

lmao i thought the video was glitched at jeong part. lmao

4 года назад
Blxssom_Olive
Blxssom_Olive

Same

2 года назад
_Panchita_3
_Panchita_3

andrés Not sure why, but i got so mad when it stopped 😂

2 года назад
Wilviane Grace
Wilviane Grace

Samee😂

3 года назад
Dice
Dice

AHAHAHAHAHA so truee i thought i had lost internet connection

3 года назад
Ramen noodles
Ramen noodles

Same

3 года назад
Moonsun's kid +472
Moonsun's kid

sana's part isn't here 'cause she's invisible ! god damn genius

4 года назад
delmint +336
delmint

I DIED AT NAYEON'S DOCTOR STRANGE PART. BUT SANA'S WAS THE BEST :^)

4 года назад
Gotwice #Marksana +1
Gotwice #Marksana

Sanas power is Jeongs cuz her lines are invisible xDDD Your username tho XD Do you change your username regularly according to the songs released?

4 года назад
myst3ries +22
myst3ries

Sanas power is Jeongs cuz her lines are invisible omg your username - I'm laughing and crying at the same time 😂😂😭😭

4 года назад
sunflowers +1885
sunflowers

Sana was not seen lmao

4 года назад
Fatima 파티마
Fatima 파티마

@Proxyy 24 2:09?

8 месяцев назад
Mahmoud Khalaf
Mahmoud Khalaf

i know it’s been 3 years but if ur still alive can you tell me which part is it 😭

11 месяцев назад
YEET CLAYTON
YEET CLAYTON

1:28

Год назад
REY
REY

OMG I JUST NOTICED THAT 😂

3 года назад
Luna
Luna

bc she's invisible WOWOWOW

4 года назад
Thomas Qiliang +506
Thomas Qiliang

wow, this idea is brilliant! how could one actually think of this? but poor Sana hahahha

4 года назад
Thomas Qiliang
Thomas Qiliang

@JRam Entertainment hahaha you're still lurking in this video?

4 месяца назад
JRam Entertainment
JRam Entertainment

@Thomas Qiliang yooo you actually replied in a three year old video Respectt~~

4 месяца назад
Mahmoud Khalaf
Mahmoud Khalaf

@Thomas Qiliang OH AHHH NOW I GET IT LMAO thank you hahahaha

11 месяцев назад
Thomas Qiliang
Thomas Qiliang

@Mahmoud Khalaf hahaha don't worry I'm still here! Sana super power is invisible, hence she's not in the video!

11 месяцев назад
Mahmoud Khalaf
Mahmoud Khalaf

i know it’s been 3 years but if ur still alive can you tell me which part is it 😭

11 месяцев назад
W M +151
W M

Jeongyeon : Time Stop Jihyo : Vision Tzuyu : Strength Momo : Light Speed Nayeon : Time Leap Dahyun : Shadow Clones Sana : invisibility Chaeyoung : Telekenesis (!?) ( JYP Lol ) Mina : ??? idk

4 года назад
Xiimmer +1
Xiimmer

I think Mina is to hypnotize people

4 месяца назад
hwang.hyunjin.likes.americano +1
hwang.hyunjin.likes.americano

Mina mind control or zoom in maybe??

4 месяца назад
Matteo Jelo Mariñas
Matteo Jelo Mariñas

@幸 its like deforming but its really hypnotize cause the screen when u played the part of mina in themv its deformed

9 месяцев назад
幸

Deform for MINA

2 года назад
JOHNRONI OFFICIAL +17
JOHNRONI OFFICIAL

You Can Call Me Lancer-Saber Mina's power is Hypnosis.

4 года назад
spi +14
spi

Powers (dont be mean if another way to call it) Nayeon-Time Travel Jungyeon-Stopping Time Momo-Speed Sana-Invisibility Jihyo-Can see everything Mina-Hypnosis Dahyun-Duplication Chaeyoung-Telekenisis Tzuyu-Super Strength

4 года назад
myst3ries +99
myst3ries

My favorite part was when Sana showed up...oh wait...she didn't 😂 quality content as always!

4 года назад
Lol Master:Kpop +97
Lol Master:Kpop

I thought Sana's part was cut for Copyright reasons, then I realized why

4 года назад
Raykoo +9
Raykoo

Lol Master:Kpop She is invisible `3`

4 года назад
JOHNRONI OFFICIAL +384
JOHNRONI OFFICIAL

*Everytime Jeongyeon comes out, I was like...* 😑😑 Buffering, again? Hahaha

4 года назад
JOHNRONI OFFICIAL
JOHNRONI OFFICIAL

CupcakesAreBFFS Hahaha. Same as me, but I use wifi. 😂😂

4 года назад
Hersey Taylor +1
Hersey Taylor

John Eres same I was finna turn on my personal hotspot cause when my hotspot is on everything loads fast

4 года назад
SinB Ssi +4
SinB Ssi

John Eres Thank you! I try my best 😊

4 года назад
JOHNRONI OFFICIAL +5
JOHNRONI OFFICIAL

SinB Ssi Haha. I was really thinking TWICE if it was a real buffer or not. 😂😂 You have very nice editing skills. 👌💞

4 года назад
SinB Ssi +15
SinB Ssi

John Eres It also annoyed me when I was previewing it 😂

4 года назад
aeyongie +497
aeyongie

YOUR IDEAS ARE FUCKING GENIUS I CANT HAHAHAHHAHAHA

4 года назад
TwIcE Is kiLLiNg mE hELp pLeASe +2
TwIcE Is kiLLiNg mE hELp pLeASe

well u deserve it.... ;- )

4 года назад
SinB Ssi +18
SinB Ssi

ZhouKimTozaki DahTzuNa Thanks for subscribing!❤

4 года назад
SinB Ssi +2
SinB Ssi

KLYDES Don't worry!

4 года назад
TwIcE Is kiLLiNg mE hELp pLeASe +1
TwIcE Is kiLLiNg mE hELp pLeASe

SinB Ssi this totally means my subscribe! great!

4 года назад
NCTVZEN +1
NCTVZEN

SORRY TABLET BUGS THE KEYBOARD

4 года назад
Watasy Wahyo +415
Watasy Wahyo

AND DAHYUN HELP AHAHAHAHAHAHHA

4 года назад
GcS ArMy +12
GcS ArMy

i love sana's part 😂

4 года назад
SinB Ssi +496
SinB Ssi

Uploading this video was one of the biggest struggles of my life... JYP HATES ME & MY ENTIRE FAMILY, SO IF IT GETS BLOCKED, GO FIGHT HIM. Hope you guys enjoy this... informative video... that is just the 2nd part of the "TT Nightmare Ver." :)

4 года назад
ZIRMIN
ZIRMIN

@sky i made a 'Signal but read the desciption' it still got blocked

3 года назад
ZIRMIN
ZIRMIN

So for the audio to not get pitched, lower the pitch then speed up the vid

3 года назад
SaMa +1
SaMa

Just a heads up SinB, JYPENT tends to block knockknock and signal because I think they're newer m/v's, ooh-ahh,cheerup and tt are fine but yeah.

4 года назад
Jihyo's Pink Car +1
Jihyo's Pink Car

blvckvelvet it really work. many youtubers cut it. im proud of it

4 года назад
SinB Ssi
SinB Ssi

Thanks for the tip! I'll try to use it next time 😊😊

4 года назад
STRAWBARIE +124
STRAWBARIE

ALL SANA'S PARTS LMAO

4 года назад
Nata Zoë +307
Nata Zoë

QUALITY CONTENT

4 года назад
Nata Zoë +4
Nata Zoë

SinB Ssi that's why i subscribed😏

4 года назад
SinB Ssi +27
SinB Ssi

Natix A. My #1 priority for this channel.

4 года назад
Jorence Agas +15
Jorence Agas

I thought my phone is buffering because of Jeongyeon's part and I thought it's glitching because of Nayeon. The 2yeon makes my head hurt and I like it. 😂😂😂

4 года назад
Riddhiculously_Chopra +1
Riddhiculously_Chopra

Same

Год назад
slothwonu +164
slothwonu

Chaeyoung probably hates herself for that superpower ripppp

4 года назад
imagiguard
imagiguard

This aged like wine

3 месяца назад
Sweet potatoes +3
Sweet potatoes

softforseunghee She can summon JYP XD

4 года назад
stream Formula Of Love
stream Formula Of Love

XDD

4 года назад
Fab Panda
Fab Panda

softforseunghee telekinesis

4 года назад
softforseunghee +3
softforseunghee

What exactly is her power? i'm not clear

4 года назад
Wafa Bousnina +11
Wafa Bousnina

i love mina's part so funny

4 года назад
Randolp Ascano +81
Randolp Ascano

Hahaha Sana's part hahahaha I see what you did there hahaha

4 года назад
youngeunice ♡︎
youngeunice ♡︎

@Mirul Faiz Ahh I see

4 месяца назад
Mirul Faiz
Mirul Faiz

@youngeunice ♡︎ she's invisible

4 месяца назад
youngeunice ♡︎
youngeunice ♡︎

What did they do? I'm confused 💀

5 месяцев назад
Randolp Ascano +7
Randolp Ascano

* pun intended

4 года назад
ROOKIE +14
ROOKIE

MINA'S PARTS THO OMG

4 года назад
Gowon Gang +199
Gowon Gang

You know, the kaleidoscope view would've been better for Jihyo in the actual MV. your idea >>> they really didn't showcase her power enough lol

4 года назад
mayritsu +1
mayritsu

It should be a closeup of her face. All she did was zoom in on that alien.

3 года назад
Gowon Gang +9
Gowon Gang

Lenard Salceda You could say she's... good "looking" 😏😏😏 #airhorn

4 года назад
stefano nebula
stefano nebula

in fact shes the only one that looks good in this video lol

4 года назад
Gowon Gang +8
Gowon Gang

Tzuyu Gab You know what, your explanation actually makes sense. Jihyo is the leader and because of her power, they're able to continuously find the guy so she leads them around! I think that kind of gets lost if you don't notice those details lolol

4 года назад
Gabriel Laroya +2
Gabriel Laroya

she really look at the alien behind the walls at her first scene.. Then they follow Jihyo riding on small car because they are finding the alien having the fact that she have the advantage

4 года назад
HoSFuhua +12
HoSFuhua

this is the best thing I've seen since this song came out 😂😂😂😂

4 года назад
V +495
V

THIS GIRL AGAIN.

4 года назад
Jae +1
Jae

Roseanne’s Red Hair ROSÉ IS AMAZING!!!

3 года назад
SinB Ssi +55
SinB Ssi

YOU GOT NO JAMS I somehow read this in my mother's voice, lmao. Thank youuuu 😊💕

4 года назад
V +42
V

i love you

4 года назад
jeongpapi +45
jeongpapi

JEONGYEONS PART IM CRYINF

4 года назад
jeongpapi +4
jeongpapi

sana who??

4 года назад
Jihyo's Pink Car +45
Jihyo's Pink Car

wow, I'm an ONCE but why I didn't know twice release a MV?

4 года назад
Jihyo's Pink Car
Jihyo's Pink Car

lolol I just create a YouTube acc 😂😂

4 года назад
orbiting_eclipse +6
orbiting_eclipse

jimin may got jams you should follow twice on Twiter, instagram and facebook, also jyp entertainment. HOW CAN YOU DONT KNOW😂

4 года назад
Carla Soriano +26
Carla Soriano

Chaeyoung is summoning JYP

4 года назад
jangoligth +3
jangoligth

you mean Jihyo's dad

4 года назад
SaChaeng owns my bank account +39
SaChaeng owns my bank account

LOL Since Sana is invisible you cant see her singing parts (Why did I just notice it)

4 года назад
Tianna Cowan
Tianna Cowan

Momo and Jeongyeon's parts made me laugh my ass off. So good!!

4 года назад
Lol Master:Kpop +26
Lol Master:Kpop

This is why Momo gets no lines until this comeback

4 года назад
Twiice 2
Twiice 2

I love it 😍

4 года назад
Bek Tay
Bek Tay

THIS IS GENIUS I LOVE IT!! INSTANTLY SUBSCRIBED!! 💕

4 года назад
NabongsTV +25
NabongsTV

lmao nayeon 😂😂

4 года назад
amazonz +5
amazonz

Lol its like a glitch every time she's on while jeongyeon is a buffer 😂😂

4 года назад
sarah fier's gf +58
sarah fier's gf

When Jungyeon was on screen i thought the video lagged xD

4 года назад
magikona
magikona

SANA"S PART IS THE FUNNIEST I CAN"T STOP LAUGHING I LOVE YOU SANA

3 года назад
Laura R
Laura R

This is really good i love it

4 года назад
seven twoplus
seven twoplus

this is so creative! Love it

4 года назад
Singing Whale +4
Singing Whale

When Sana sang " ". *I felt that*

Год назад
elliot +2
elliot

It's awesome Keep up your good work

4 года назад
hopebi
hopebi

Me encató esto jaja😂💙💚 Cuando no vi a Sana comprendí que ella es invisible xd y cuando apareció mi beba Jeongyeon pensé que el vídeo se había trabado v':

4 года назад
Angrysealion +1
Angrysealion

Jeongyeons and nayeon's parts aren't getting appreciated enough

2 года назад
vida
vida

THIS IS SO CREATIVE I LOVE IT

4 года назад
Faith Nicole
Faith Nicole

This is a very neat concept. I liked it very much :)

4 года назад
Angel Star +12
Angel Star

poor Sana 😭😂 She's probably glad she has invisible powers so that she didn't have to be in this though.

4 года назад
Proxyy 24
Proxyy 24

I love MoMo, Nayeon and Jeongyeon's part😂😂😂

4 года назад
Ushijima Shoyō
Ushijima Shoyō

1:09 Nayeon's part in 0.5x speed. Please. All of them sounds like a chipmunk. Nayeon just take it to another level.

4 месяца назад
Lia_17 +1
Lia_17

OMG YESS THE SWEET DREAMS PART LIKE IN X-MEN I LOVE THISSS

5 месяцев назад
sevelveteen +33
sevelveteen

Lol i thought the video was buffering when Jungyeon first cam out XD

4 года назад
Athéna +19
Athéna

LMAO JUNGYEON

4 года назад
Javiera Paz
Javiera Paz

JAJAJAJAJA ME ENCANTA

3 года назад
saltygowon
saltygowon

I loved 1:11 and 2:09, they made me think that Jihyo will and totally slay in long dresses

4 года назад
pupwheeinie
pupwheeinie

JAJAJAJA en la primera parte de Jungyeon pensé que se pausaba el vídeo, yo pensando que mis 30mb era un fraude. Me encantó.

4 года назад
Devanda Ghoziandi
Devanda Ghoziandi

i'm laughing i can't get enough of jeongyeon's, nayeon's and sana's non-existent parts lmao this is pure genius.

4 года назад
hutaorbit +1
hutaorbit

PURE GOLD BRUH 😂😂

4 года назад
pia
pia

Sana is literally invicible. Wow

4 года назад
vaughn
vaughn

I was confused about why you skipped Sana's part then i realized that her power was invisibility 😂 i love your videos so much ❤

4 года назад
Christopher Vazquez
Christopher Vazquez

HAHAHAHAHA I LOVE THIS VIDEO!!!! 😂😍 Poor Sana, we can't see her hahahaha

4 года назад
shazi +1
shazi

I LOVE THIS😂😂

4 года назад
Eco Neko
Eco Neko

THIS IS BRILLIANT OMG 😂

4 года назад
jangoligth
jangoligth

Jihyo's dad is everywhere whenever Chaeyoung sings

3 года назад
zarer sae +78
zarer sae

the video was buffering on jeongyeon's part...how ironic

4 года назад
dangan19
dangan19

At first I didn't know what the title meant but then later I understood that this video is 100/10 :)

4 года назад
CucUMbers TASte LikE eLEctRICiTY
CucUMbers TASte LikE eLEctRICiTY

in case your wondering Nayeon - Teleportation Jeongyeon - Freezing time Momo - Super speed Sana - Invisibility Jihyo - X-Ray vision Mina - Hallucination Dahyun - Duplication Chaeyoung - Telekinesis Tzuyu - Super strength

Год назад
vitto raagas
vitto raagas

This is awesome 👌🏼

4 года назад
Unbreakable Min Taza +1
Unbreakable Min Taza

I love Naeyeons part

4 года назад
América Ramírez +1
América Ramírez

Me quedé pensando que porque no salía Sana después recordé que su superpoder es la invisibilidad JAKSKAKAKJAJAKSKSJAJA

4 месяца назад
Amrapali Makhija
Amrapali Makhija

I died when JYP came on Chaeyoung's part😂😂

2 года назад
lovendor ^_^
lovendor ^_^

tzuyu just breaking everything with her cuteness sksksksksk

3 года назад
Jinger Tae, Suga Kookies, And Jam
Jinger Tae, Suga Kookies, And Jam

YOU ARE AN ACTUAL GENUIS THANK YOU FOR THIS

4 года назад
velveTYluna +5
velveTYluna

but what is chaeyoungs real power? EXPECT BEING TALENTED AND STUNNING.

4 года назад
SinB Ssi +7
SinB Ssi

Shem Pabiana I just changed her power bc I had no idea how to show the telekinesis in the vid... so she controls JYP now 😂

4 года назад
Yuji Itadori +1
Yuji Itadori

but why jyp tho i dont get it

4 года назад
SinB Ssi
SinB Ssi

SoneTaesArmy It's like... telekinesis I believe, plus what you said.

4 года назад
Mark Petrov +9
Mark Petrov

I didn't get where Sana was but then I did .-.

4 года назад
Rossall Fams
Rossall Fams

Jeongyeon's time stopping power made me thought it's pending 😂😂😂

4 года назад
lex park
lex park

THIS IS FREAKING GENIUSSSS

4 года назад
Kim Aiden
Kim Aiden

i didnt understand chaeyong's part but all in all amazing video!

4 года назад
cheese ramen
cheese ramen

You really never fail to do these funny and interesting videos of your's.

4 года назад
cheese ramen
cheese ramen

Ok. I'll be waiting then

4 года назад
SinB Ssi +1
SinB Ssi

Thank you! I will make it soon, I just need to define my biases in two groups :)

4 года назад
cheese ramen
cheese ramen

SinB Ssi Nah. I really like all of your videos!! Can you do a video your biases in girl groups?

4 года назад
SinB Ssi +1
SinB Ssi

Gwi Seu Cha Thank you very much! You're too nice! ❤

4 года назад
由花 +1
由花

I have found the real secret to happiness. I am blessed. I'll now watch this a further 20 times until it becomes completely ingrained in my brain and i become incapable of thinking about anything but this.

4 года назад
Nameless
Nameless

I'm dying at Nayeon's and Chaeyoung's parts XDDDDD DON'T WATCH THIS AT MIDNIGHT :D

4 года назад
Spaghetti Momota
Spaghetti Momota

i hate it when youtube recommends me trash I've been looking for this masterpiece for years

Год назад
Adequate Val
Adequate Val

Jeongyeon’s part 🖤😂

2 года назад
Eric Diomedes
Eric Diomedes

I WAS WAITING FOR SANA'S PART AND WHEN I GET THAT SHE GETS INVISIBLE I LAUGHED REALLY LOUD

4 года назад
Jancis Loyola
Jancis Loyola

Nayeons Parts are sooo cool😂

4 года назад
len +1
len

I LOST IT AT NAYEON OH GOD

4 года назад
Minmin
Minmin

Nayeon lines is so cute

Год назад
Fernanda Y
Fernanda Y

I wasn't expecting this OMG I LAUGHED A LOT THANK YOU

4 года назад
Gelo
Gelo

THIS MADE MY DAY!!!

4 года назад
Yoon
Yoon

THIS IS GOLD 😂😂

4 года назад
Rei I.Y
Rei I.Y

Omg Nayeon's first part killed me XD "Ramamoo I've come to bargain" XD

4 года назад
Luna Suga Biased
Luna Suga Biased

I die with Jeongyeon xD

2 года назад
Ataya Nasywa +5
Ataya Nasywa

I LAUGH SO HARD OMG,,THIS IS MY MOODBOOSTER VIDEO!! >_

4 года назад
SinB Ssi +1
SinB Ssi

Ataya Nasywa 😊😊😊

4 года назад
Bug Bass
Bug Bass

I like this masterpiece

4 года назад
Dinotato
Dinotato

I THOUGHT YOU FORGOT SANA BUT THEN I REALIZED HER POWER IS INVISIBILITY I CANT EVEN

4 года назад
MoriSummer +15
MoriSummer

dormammu, i came to bargain~ WHAT THE HECK!! I CANT!! xD

4 года назад
Nichelle Vasquez
Nichelle Vasquez

Genius!!😂😂 I didnt understand it first but damn this is hilarious

4 года назад
Wee
Wee

your the best!! do more XD THIS WAS AMAZING XD

4 года назад
RJ
RJ

I thought you made a mistake on sana's part. Then i remember what her power is. 😂

4 года назад
bill buttlicker
bill buttlicker

NAYEON PART IM DYING

4 года назад

Далее

TWICE REALITY "TIME TO TWICE" EP.01 (SUB)

20:46

TWICE REALITY "TIME TO TWICE" EP.01 (SUB)

TWICE

Просмотров 3 млн

НАШ ПЕРВЫЙ НОВЫЙ ГОД ВМЕСТЕ!

21:55

НАШ ПЕРВЫЙ НОВЫЙ ГОД ВМЕСТЕ!

Эдисон Перец

Просмотров 1,1 млн

БОЙ: Фрэнсис Нганну - Сирил Ган | UFC 270

4:29

БОЙ: Фрэнсис Нганну - Сирил Ган | UFC 270

Дикий бой

Просмотров 227 тыс.

T-W-I-C-E playlist

55:11

T-W-I-C-E playlist

Secre Swallowtail

Просмотров 3,1 млн

an (un)helpful guide to ENHYPEN pre-debut version

17:06

an (un)helpful guide to ENHYPEN pre-debut version

jooniverse

Просмотров 584 тыс.

TWICE REALITY “TIME TO TWICE” TWICE New Year 2022 EP.03

18:41

Similarities in TWICE title songs (up to SIGNAL era)

10:35

Similarities in TWICE title songs (up to SIGNAL era)

whiteravenkpopfan

Просмотров 243 тыс.

TWICE「TT -Japanese ver.-」Music Video

4:11

TWICE「TT -Japanese ver.-」Music Video

TWICE JAPAN OFFICIAL YouTube Channel

Просмотров 108 млн

kpop girl group duality

7:18

kpop girl group duality

SinB Ssi

Просмотров 22 тыс.

pretend it's 2011 & you're about to watch kpop MVs on MTV

20:37

pretend it's 2011 & you're about to watch kpop MVs on MTV

SinB Ssi

Просмотров 91 тыс.

Shohruhxon - Telba | Шохруххон - Телба

3:45

Shohruhxon - Telba | Шохруххон - Телба

RizaNovaUZ

Просмотров 763 тыс.

Сочные фрукты + Сборник  D Billions Детские Песни

8:12

Сочные фрукты + Сборник D Billions Детские Песни

D Billions На Русском

Просмотров 6 млн

Stromae - L’enfer (Official Music Video)

3:15

Stromae - L’enfer (Official Music Video)

StromaeVEVO

Просмотров 16 млн

Vuqar Seda - Русский Глаза (Official Clip)

3:39

Vuqar Seda - Русский Глаза (Official Clip)

Vuqar Seda

Просмотров 226 тыс.