Every ONE DIRECTION Music Video but it's just the song titles

  • Опубликовано: 4 года назад

    SinB SsiSinB Ssi
    подписчиков: 84 тыс.

    Oh well, I'm a slave for the memes & you guys keep asking for more versions of this so... it's not just my fault, lmao. I ended up including some "got to be you" in "Gotta Be You" just because & I also added "More Than This" even tho that ain't really a music video, but if I left it out I know people would complain...
    Fun fact: I cried a little while editing this one, lmao.

    FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA:
    Tumblr: thesinbssi.tumblr.com
    Twitter: SinB_Ssi

    NO COPYRIGHT INFRINGEMENT INTENDED. I DO NOT OWN ANY OF THE SONGS/VIDEOS INCLUDED IN THIS VIDEO. ALL OF THE RIGHTS GO TO THEIR RESPECTIVE ARTISTS AND COMPANIES.

SinB Ssi +6076
SinB Ssi

I ended up including some "got to be you" in "Gotta Be You" just because & I also added "More Than This" even tho that ain't really a music video, but if I left it out I know people would complain... Anyway, this is a fun dumb meme but it might make you cry in this version...

4 года назад
Kaleb Lucas
Kaleb Lucas

i guess I am quite randomly asking but does anybody know of a good website to watch new movies online ?

5 месяцев назад
sofiaboo
sofiaboo

story of my life always makes me cry

Год назад
J J +1
J J

Got to be you and gotta be you is the same. Gotta be you is just a lazy phrase they made up!

Год назад
Vall B
Vall B

@SinB Ssi How long you were doing it?

Год назад
Nrcocmln +1
Nrcocmln

You forgot UP ALL NIGHT

Год назад
leo +12587
leo

This made me realize that Harry sang like 70% of the choruses

4 года назад
Iristhemayor
Iristhemayor

@c'est moi and poor Niall and louis sung like prechoruses usually

28 дней назад
Iristhemayor
Iristhemayor

And zayn sing almost every bridge

28 дней назад
jalapeno helicopter
jalapeno helicopter

I remember not liking him a long time ago before exactly because of that reason

Год назад
Tori Martinez
Tori Martinez

As a niall girl I could have told you that I long time ago lmao

Год назад
Sam Gonzalez
Sam Gonzalez

Cause hes the bestttt

Год назад
Natalie Ciupinski +3789
Natalie Ciupinski

So basically 6 minutes and 23 seconds of Harry singing

Год назад
Sophia Miller +3
Sophia Miller

Delaney Myers why are you saying that as if the other boys aren’t as good as harry

Год назад
Yes. I love One Direction +1
Yes. I love One Direction

Yesh

Год назад
NiallerGirl +1
NiallerGirl

I know!! But I love his voice, so . . . ;)

Год назад
hanna !!
hanna !!

y'all end the hate already🙄 the others deserved more. ik that but why not? he gets the chorus and the others get the verses.

Год назад
celito +1
celito

and that's why 1d ended

Год назад
liz i guess +4390
liz i guess

man the other 4 really deserved more chorus. no hate to Harry i love him with literally all of my soul and i know it wasn’t his fault

Год назад
Memory Lane Channel +1
Memory Lane Channel

It was management and harry actually did stand up to the guys cause they didn’t have many songs that they sang in.

6 месяцев назад
Isha +1
Isha

Zayn got a bit

Год назад
Srishti Chauhan +2
Srishti Chauhan

@Alex Phillips I mean this is your opinion! But many of us think that all 5 boys are equally talented ❤

Год назад
That collector kid +1
That collector kid

In drag me down just a little bit of all of them get to sing

Год назад
M. Adi Masry +2
M. Adi Masry

the took a break because they wanted to have more time for their chorus

Год назад
MariannaPpgrg +5601
MariannaPpgrg

"You and I" is mostly Harry walking without friends

Год назад
avni
avni

and gotta be you

7 месяцев назад
Loser
Loser

I can relate to that

Год назад
ananya +1
ananya

frr💀💀💀

Год назад
sc00ps_harrington +1
sc00ps_harrington

Lol true

Год назад
ellen novida +1
ellen novida

Lmaooo

Год назад
clarasuedi +7289
clarasuedi

This video just shows how niall and louis never got to sing...

Год назад
Black Profile +1
Black Profile

Yeah, And If They Do Liam/Zayn Sing Over Them

5 месяцев назад
Jade Nichols
Jade Nichols

tbh Niall and Louis sang a lot of 1D's Bridges, because I thought about that too :)

5 месяцев назад
TodoTodo Likes You +1
TodoTodo Likes You

Probably why they happily started a solo career lol

8 месяцев назад
Bryar Maputi +2
Bryar Maputi

Because Niall & Louis are Background Vocalist & Sub - Vocalists And Zayn, Liam & Harry are Lead Vocalists

Год назад
NiallerGirl
NiallerGirl

I agree, they should have been able to sing more, but Louis did carry the rest of the chorus in most of the songs, but this doesn't show it. They all have amazing voices, but Louis and Niall have the least amount of singing time.

Год назад
grace hocking +6737
grace hocking

after watching 6 minutes of 1D singing song titles I can confirm that I am still in love.

4 года назад
Satan’s Niffler
Satan’s Niffler

Like I wanna go and listen to all the albums again just cause nostalgia

Год назад
Alivia Salsabilla
Alivia Salsabilla

this cant be more accurate

Год назад
L R
L R

Same😂

Год назад
Lana Blackford
Lana Blackford

Same haha

Год назад
ggh fbd
ggh fbd

Lauren __ who isn’t.

Год назад
Roni Dc +2181
Roni Dc

This was a basically a short video, of the evolution of One Direction And it honestly hurts...

Год назад
Roni Dc
Roni Dc

@Harsh Bansal Glad I could help

Год назад
Harsh Bansal
Harsh Bansal

Roni Dc nah thanks for explaining.

Год назад
Roni Dc
Roni Dc

@Harsh Bansal My comment? Well, I just meant that, every video they have different looks and it's like seeing them slowly growing older. Or are you asking something else?

Год назад
Harsh Bansal +1
Harsh Bansal

Roni Dc I don’t know much about 1 direction so can you explain?

Год назад
Steven Ng +1
Steven Ng

Roni Dc glad u understand hehe

Год назад
Maggie Gibbs +3196
Maggie Gibbs

harry : you and i zayn : 𝔂𝓸𝓾 𝓪𝓷𝓭 𝓲

Год назад
hanaesparkle +1
hanaesparkle

same for « best song ever » 😂

9 месяцев назад
gg mm +2
gg mm

I saw this video on my recommended and I literally nearly forgot 1D existed until now 😂

Год назад
Maggie Gibbs +24
Maggie Gibbs

@A H lmao its just the way zayn sang his high note, it sounds like hes singing in cursive

Год назад
A H +5
A H

How do you sing in cursive??

Год назад
Urvashi Sharma +43
Urvashi Sharma

Why does that make so much sense? 😂

Год назад
maisy +3487
maisy

i’m so sad now realizing that everyone but niall got their own “one way or another”

2 года назад
Jenny White
Jenny White

He did tho

Год назад
Lottie Lonelyy
Lottie Lonelyy

That’s depressing

Год назад
fiona
fiona

niall deserves more love 10,000% he is such an angel

Год назад
Jminnie x
Jminnie x

And now dear Niall is one of the richest members aside from Harry lmao

Год назад
0uka0
0uka0

lmao

Год назад
whoop +1292
whoop

still mad that harry sang all the choruses and the record label turned down lou and nialls mics :)

Год назад
Directioner4Life2010
Directioner4Life2010

It was during the early 1D days, in the other four albums they got more solos

6 месяцев назад
JocelynProbably
JocelynProbably

We all equally hate modest

6 месяцев назад
Nikita Gigi George
Nikita Gigi George

It's not a rumor only that one time when that happened Niall said it wasn't true idk why ppl think his mic turned off only once when he performed cause it happened several times and there's several clips of that too those times Louis used to offer his mic to Niall so he could sing. It didn't just happen once it happened several times...

6 месяцев назад
Silke
Silke

Ah yes yet another rumour debunked by the man himself

Год назад
Lexi Morgan +27
Lexi Morgan

not today well he’s still with modest so he can’t say anything bad abt them

Год назад
Alison Witson +6489
Alison Witson

You&I was like this song by Harry feat.Zayn.

Год назад
Juicy memes every day +2
Juicy memes every day

Yes

Год назад
Joseph Antonin
Joseph Antonin

I love this comment

Год назад
TØP! At The Disco +2
TØP! At The Disco

Ok but wasnt that almost every 1D song lol

Год назад
Kiara +1
Kiara

their whole discography was

Год назад
rhoanna goulding +5
rhoanna goulding

okay but let’s appreciate the happiness we all felt when Niall opened the song

Год назад
Tiana Parker +1639
Tiana Parker

No one: Niall Horan: stOrY oF mY liFe

Год назад
LK +1
LK

HAHAHAHAHA

Год назад
Melanie Alcantar +8
Melanie Alcantar

I read this as he sang it jshdkaha

Год назад
panqe +4
panqe

KSJSAJAJSJA

Год назад
Amina * +7
Amina *

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA

Год назад
Sona_ Life +7
Sona_ Life

I'm dead omgg

Год назад
meri +503
meri

okay but can we appreciate harry’s vocals in drag me down

Год назад
Raine Niebuhr
Raine Niebuhr

i believe in Harry Styles In The Drag Me Down Video supremacy

7 месяцев назад
fiona +1
fiona

that high note keeps me going when times get tough 😌😌😌

Год назад
Jack W +1
Jack W

Amazing

Год назад
charlotte loves 1D +1
charlotte loves 1D

meri YESS GIRL I AGREE

Год назад
Lilly Gunn +58
Lilly Gunn

i love how every "night changes" sounded slightly more panicked than the last

Год назад
lena lol +734
lena lol

Nobody: Harry: you and I Zayn: CAUSE YOU AND I!!!

Год назад
lena lol
lena lol

@isalilbella lols 😂😂

Год назад
isalilbella +6
isalilbella

Nena ??? LMFOA I ACTUALLY LAUGHED bc I saw ur comment right when zyan came up like iiiiIiiiIiiii

Год назад
Felix Juris +282
Felix Juris

I never knew I needed to hear the word "Perfect" fourteen times until now.

Год назад
Sara Mikkelsen +69
Sara Mikkelsen

THE STORY OF MY LIFE ONE IS SO FUNNY BECAUSE OF NIALL HAHAAHA

Год назад
Adrianne Ty +27
Adrianne Ty

Okay I just want to say these 1. Harry sang majority of the choruses 2. Zayn KILLED all his high notes 3. Niall's whisper on Story of my Life is the cutest most adorable thing 🥺 4. I miss these 5 boys together because they brought so much happiness in my life 😭❤️ just patiently waiting for their reunion 😢

Год назад
Alex Stalnaker +6096
Alex Stalnaker

I just watched Harry go from confused teenage boy to daddy

4 года назад
1 direction +1
1 direction

@I may have a small dick, but gosh you're user name 😂😂😳💀

Год назад
0uka0
0uka0

FACTS ONLY

Год назад
BehindThatBabyFace
BehindThatBabyFace

FAXXX 👏👏👏

Год назад
Luna
Luna

THIS OMG

Год назад
I may have a small dick, but
I may have a small dick, but

Stop

Год назад
Preeti Bhukya +496
Preeti Bhukya

*During You & I* Harry: You and I Zayn: You and IIIIIIIIIIIIIIIIIII

Год назад
Janveen Bakshi +855
Janveen Bakshi

Harry: ITS GOTTA BE YOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ME: SCOOBY DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Год назад
Sunflower My Eyes
Sunflower My Eyes

BIG BROWN POOOOOO

9 месяцев назад
Aaisha Naz
Aaisha Naz

KUNG FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

10 месяцев назад
Larry Stylinson
Larry Stylinson

LARRYYYYY IS REAAALLLLLLL

Год назад
Amina *
Amina *

@William Ezo true hahaha

Год назад
Summerierierish +2
Summerierierish

SHADOW PICO

Год назад
Mrithika Sivakumar +421
Mrithika Sivakumar

Everyone: *crying or feeling nostalgic* Me: *using this video to see Zayn*

Год назад
Azaka +1
Azaka

Same although im still a 1D stan, Zayn is my spirit animal and my favorite

Год назад
hello lol
hello lol

same

Год назад
Sthefany Marks +2
Sthefany Marks

OMG YES

Год назад
Hrishaant +2
Hrishaant

ZQUADS

Год назад
kenzy ahmed +1
kenzy ahmed

Yes

Год назад
Grace Huggard +26
Grace Huggard

This could also be the evolution of Harry Styles’ hair

Год назад
Camryn Spurlin +182
Camryn Spurlin

Little things sounds real wrong when that’s all they’re singing about ahaha

Год назад
crescentlight +78
crescentlight

Harry: You and I- Zayn: YOU AND IIIIIIIII Harry: Oh, I hadn't finished but ok Who remembers that interview? Haha iconic

Год назад
Rhiannon manning +215
Rhiannon manning

now i am a harry stan but makes me sad that nearly every shot was focused on harry😪

Год назад
a hamster's composition book
a hamster's composition book

@LewanBroski oop...

Год назад
LewanBroski +4
LewanBroski

@Danisnotonchairs why'd ya think it went downhill when Zayn left

Год назад
Danisnotonchairs +20
Danisnotonchairs

Same. I thought all the members had equal lines. But it was basically the Harry and Zayn show

Год назад
Meghan Castro +144
Meghan Castro

It’s like they’re taunting as at the end, saying all that we just watched was history over and over again😂 history, History, HIStory, HISTORY, HISTORY!!!!!!😂😂

Год назад
Levey Rodrigues +664
Levey Rodrigues

nobody: me when something remotely negative happens: 3:19

Год назад
1000 Subscribers with no video's please? +25
1000 Subscribers with no video's please?

3:30 you mean

Год назад
bree bosel +8
bree bosel

My mum does that 🤦‍♀️😂

Год назад
I love One Direction and it's every thing I want +126
I love One Direction and it's every thing I want

When you realize that Harry and Zayn are the only one saying "You and I" In You and I

Год назад
addy s +214
addy s

my friends: what’s the best one direction music video me:

Год назад
vinkeline +134
vinkeline

I don’t know why but little things made me so uncomfortable

Год назад
1 direction +5
1 direction

Why?? Lol just curious

Год назад
Aliyah +2275
Aliyah

I cried at this wow I just realized that them being together was the best chapter of my life and they brought me so much happiness the only thing I had to stress about was missing out on them being on live tv and now I have college to stress about and work and I just can't believe so much happiness from my life is gone. I. AM. CRYING.

4 года назад
noor s
noor s

fr when they were together i was so happy :(

Год назад
archiedyer +1
archiedyer

In a cool way

Год назад
Cara Ince +1
Cara Ince

You have no idea how much I relate to your comment.

Год назад
Kas S
Kas S

💜💜💜

Год назад
A C
A C

Ok...so this made me cry 😭

Год назад
Lala Llama +81
Lala Llama

To see if ur a true Directioner: not get sick of this

Год назад
Fati El Hanafi +4
Fati El Hanafi

A true directionner.. now thats something i havent heard in years...

Год назад
Stella +343
Stella

“and what do you Bring Liam , no hair.”

Год назад
Dee +2
Dee

@Stella It's alright, love :)

Год назад
Stella +1
Stella

Dee sorry I made a mistake

Год назад
Dee +3
Dee

It's "and what did you bring Liam? No hair." because they were talking about the things they bring with them when they're travelling

Год назад
Rasa Levstein +83
Rasa Levstein

Anyone remember when Harry said “Big Brown Poo” instead of “Gotta Be You” I’m still laughing! 😂

Год назад
Rasa Levstein
Rasa Levstein

Haha

Год назад
Lithmi Perera +1
Lithmi Perera

Scoooby dooooooooooo

Год назад
Rasa Levstein +2
Rasa Levstein

I LOOOOVVVEEE CHIIIICCKKKKEEEEEENN SSOOOOOOOOOUUUUUP!

Год назад
cam +2
cam

WRONG SIZE SHOOOOOOOOOE

Год назад
REYES TV
REYES TV

hahaha 2020

Год назад
kreideprinz +10
kreideprinz

my heart just aches, knowing that they aren't here together anymore.

Год назад
Paulina Marquez +4781
Paulina Marquez

so glad na na na isn’t a single

4 года назад
Ren
Ren

I am crying oh my god why did that song exist?! 😂

4 года назад
Harry's Mom
Harry's Mom

OMG LMAO

4 года назад
Chiara Dan
Chiara Dan

Omg true😂

4 года назад
ALE STORAN
ALE STORAN

HAHAHAHAHA LMAO😂😂😂😂😂😂

4 года назад
Claudia Mendoza
Claudia Mendoza

Lmaooo

4 года назад
cleetus Alabama +67
cleetus Alabama

I started dying laughing when little things came up 2:10

Год назад
Neil Nova
Neil Nova

Why?! I don't get it lol

Год назад
Montana +56
Montana

I could handle everyone except for little things and best song ever They had me cackling 😂😂😂😂

Год назад
Shira +188
Shira

2:32 Okay but zayn saying one way or another hits different🥵

Год назад
xovere +9
xovere

Even as a kid I was like dayuuuum 🥵🥵

Год назад
Gabriela Castillo Ramirez +89
Gabriela Castillo Ramirez

Anyone: why this video? Directioners: BECAUSE IT IS 1D

Год назад
i’m a directioner, deal with it
i’m a directioner, deal with it

I know know why I’m here 😂

Год назад
S. M +2915
S. M

Almost cried but not embarrassed at all.

4 года назад
Ashtyn w +9
Ashtyn w

Sweetie Cats i just said like the exact same thing but i said "cried but in a cool way"😂😂😂

4 года назад
Ashtyn w +47
Ashtyn w

Layla Smith cried but in a cool way

4 года назад
phoebe thompson +8
phoebe thompson

don't cry, craft. phandom anyone?

4 года назад
mx aj +2
mx aj

Me too

4 года назад
Daniela Albrechtová +15
Daniela Albrechtová

We all have almost cried, but in a cool way.

4 года назад
Peyton Harter +8
Peyton Harter

Ok but like can we talk about how good the harmonies in one thing are 😭

Год назад
Hannah +9
Hannah

When you can’t remember the lyrics to the song stuck in your head.

Год назад
Ymane Boina +56
Ymane Boina

I’m laughing so hard because the person that did that mist have been so bored

Год назад
chris :P +52
chris :P

no one: nobody at all: me: "one thing SO GE- one thing SO GE- one thing-"

Год назад
Elizabeth Sydney +2
Elizabeth Sydney

I remember being 8 and being surprised with tickets to see 1D the same day. That day was the greatest, I thoroughly enjoyed every second. ❤

Год назад
Leah Joy Rivera +13
Leah Joy Rivera

Story of my life sounds like a song already even though they’re only say “story of my life”

Год назад
danielle +3
danielle

Something about them saying little things over and over softly makes me laugh

Год назад
Natty Lestat II +71
Natty Lestat II

Mom: So...how’s school? Me: Pretty good though Mom: So what’s the easiest subject so far? Me: *HISTORY* *HISTORY*

Год назад
Valentina 128 +10
Valentina 128

Is it possible that always Harry sings the songtitles? 😂😂

Год назад
Emman Serv +18
Emman Serv

Music Video: 5 of them singing Song: Only Harry's voice can be heard. Come on they're a boyband. Niall and Louis barely sung and had solos.

Год назад
Shira +7
Shira

Zayn singing the titles in a high note saves it all.......

Год назад
Amelia Alonso +59
Amelia Alonso

All tho i love harry and hi’s my favourite he literally sang almost every single corus of their songs

Год назад
Aislinn Kelly +1
Aislinn Kelly

What about Niall and Louis

Год назад
justsamo o +5
justsamo o

They had clear structure: Liam: first verse Harry: Chorus Zayn: Bridge

Год назад
Coralime +6461
Coralime

I'm crying so much at the "STORY OF MY LIFE" belted out over and over then you have Niall all quiet "story of my life" then back to "STORY OF MY LIFE" I'm deceased

4 года назад
Sona_ Life +1
Sona_ Life

I'm DEADD😂😂

Год назад
becca
becca

HAHA I DIEDD DUDE

Год назад
cool
cool

OAHAHAHHAHAAH

Год назад
Haleigh Knipping +1
Haleigh Knipping

Ikr also hearing little things over again sounded a little weird

Год назад
Beatriz Nunes
Beatriz Nunes

😂😂😂😂😂😂😂😂

Год назад
NiallerGirl +3
NiallerGirl

Anyone else love 4:32 ? Between Zayn's high note and whatever Niall is doing😂!

Год назад
I'm Just me +1
I'm Just me

all those years and I still can't get over the fact nobody let Niall sing more and as well as Louis with his angelic voice! 😍 how could people say they can't sing...

Год назад
caragh wilms +66
caragh wilms

no one: harry styles: you and i

Год назад
Manuela Santiago +7
Manuela Santiago

someone: "how would you describe 1D?" me : 6:00

Год назад
Juliee Juliee
Juliee Juliee

Yeah same 💀

8 месяцев назад
Kms 2020
Kms 2020

this video felt like me briefly reliving my childhood with these guys, it’s beautiful

Год назад
Martina
Martina

I love them all, they all deserved the same spotlight tbh.. especially louis and niall🥺

Год назад
Antonette Torres +5
Antonette Torres

2:45 look at Niall 😂😂 he's still adorable

Год назад
ritsuka chan
ritsuka chan

This is making me feel emotional ..I hope they come back . I love them too much ! ❤

Год назад
Sem S +2692
Sem S

Friend: explain your life in one video Me: shows this

4 года назад
Sierra Skaggs +1
Sierra Skaggs

soraya Dang guess my friends really thought my life “More Than This.” 🤣

Год назад
Sem S +1
Sem S

@Eva 111 That's a great birthday present to wake up to haha🤩

Год назад
Eva 111 +1
Eva 111

Sem S now u have 1k likes :D

Год назад
Sem S +1
Sem S

Wooden Spoon It is😂👌🏼

4 года назад
soraya +34
soraya

I guess this video is the Story of Your Life eh? 😏

4 года назад
Hanna Gabriella +3
Hanna Gabriella

2:46 that dance move😂 i’m dying

Год назад
Aletheia Atasan +1
Aletheia Atasan

Louise and Niall are so underrated in 1D they deserve more lines in the song

Год назад
Lívia Fernandes
Lívia Fernandes

2020 and I'm still in love

Год назад
Layla's Direction x +26
Layla's Direction x

Me: Sooo what are we gonna learn today? Teacher: 6:16

Год назад
Cintia Santos
Cintia Santos

😂😂😂

7 дней назад
Caseytherabbit +2147
Caseytherabbit

Ok but why does Niall look like a chubby 35 year old in the thumbnail

4 года назад
Esther M
Esther M

@K Lekkergoed 😭😭😂😂😂

Год назад
Esther M
Esther M

I laughed so hard 😭😭😭😂😂😂😂

Год назад
Save The Turtles +1
Save The Turtles

This had me on the floor😂😂😂😂

Год назад
Delaney Myers
Delaney Myers

why do I lowkey agree lmao

Год назад
Tashmika Daya
Tashmika Daya

I'll be his friend😂😂😂😂

Год назад
liz i guess +12
liz i guess

k but history really got me. it’s like their saying “this is history” which they basically are in the song but just the word history makes it 10000x worse

Год назад
Piper Kinney +3
Piper Kinney

Ngl they still sound amazing, even if its just the titles

Год назад
Gaby Dominguez
Gaby Dominguez

this just made me want to re-listen to their entire discography

Год назад
ithinkhegotlostinmydms +3
ithinkhegotlostinmydms

I honestly didn’t realize how many times the name of the song is in the songs 😂😂😂

Год назад
diesejenny
diesejenny

they could sing only the titles throughout the song and I would still love it

Год назад
Jordan Abigail +4
Jordan Abigail

i don’t like how much this is making me cry

Год назад
Mary Antoneth Manansala
Mary Antoneth Manansala

i love how clear I can hear louis' voice in one thing he deserves so much more

Год назад
Stef S
Stef S

I really like the "You and I" part. The rhythm of it flows well.

2 года назад
KJ
KJ

Never realized their songs had so much repetitive lyrics, quality content though ❣️

Год назад
Fatima Aguilar +40
Fatima Aguilar

no one: harry: nIgHt ChAnGeS

Год назад
cristina marie
cristina marie

The effort put into this video- wow. You are awesome for this

Год назад
Elle +100
Elle

For everyone like: whats that song called.?

Год назад
HaGaR GeGo +2309
HaGaR GeGo

Makes you beautiful 3 Got to be you 8 On thing 10 More than this 11 Live while we are young 13 Little things 8 Kiss you 6 One way or another 11 Best song ever 12 Story of my life 12 Midnight memories 6 You and I 13 Steal my girl 6 Night changes 7 Drag me down 11 Perfect 14 History 8 Thank me later 🤘🤘

4 года назад
Dev Nagpal
Dev Nagpal

One Thing 11*.. first one too inaudible but there. Thanks anyways

Год назад
emily boyd +1
emily boyd

Serendipitiful the number next to the song title, is how many times they sang the song title in that song:)

Год назад
Lia K +2
Lia K

If i could fly 1

Год назад
Stella +1
Stella

*one

Год назад
Serendipitiful +1
Serendipitiful

Lol I don't get this

Год назад
Helena BlogMusic
Helena BlogMusic

I've never been a fan of 1D, so i haven,'t seen this videos or heard this songs that much, but the fact that Harry Styles sang every single chorus... wow...

Год назад
KINDER
KINDER

Did I sing all of these songs all the way through just repeating the same words passionately ? Yes. Yes I did.

Год назад
Marija Barbarić
Marija Barbarić

Today I had a really bad day and this truly made me laugh. Thank you

Год назад
Frankie Roberts
Frankie Roberts

Okay but these made me laugh sm and then I cried bc they’re so beautiful

Год назад
Maddie Hansen +649
Maddie Hansen

Niall's "story of my life" gave me chills omg

4 года назад
ava
ava

I thought it was hilarious😂

2 года назад
Mario Gomez +4
Mario Gomez

Maddie Hansen i thought it was hilarious😂

4 года назад
Purple-Giraffe +51
Purple-Giraffe

Maddie Hansen STORY OF MY LIFE STORY OF MY LIFE STORY OF MY LIFE story of my life STORY OF MY LIFE...

4 года назад
bunnydey +12
bunnydey

Maddie Hansen I died laughing idk why

4 года назад
Paige__Jenkins XD +1
Paige__Jenkins XD

WHY WAS I LAUGHING SO HARD AT LITTLE THINGS😂😂😂 but now i’m balling😭😭💜

Год назад
Abhik Bhaduri +1
Abhik Bhaduri

For most 1D songs Liam does the opening part and Harry does the chorus part.... It's a thing since their first album

Год назад
The OmenGirl
The OmenGirl

Well, NOW I have to binge listen their albums, because I want to feel fullfiled again..

Год назад
Michaela’s Rich
Michaela’s Rich

I always loved One Thing because you got to hear so much of Louis vocals!

Год назад
Nyanhipster :D +485
Nyanhipster :D

Little things made me laugh and I don't know why😂

4 года назад
Semya C.
Semya C.

Honestly same i rewinded it like 3 times😂

4 года назад
Felicia Berry
Felicia Berry

Estephanie Rubalcava same 😂

4 года назад
Paola Flores musically
Paola Flores musically

Same

4 года назад
Kayray531
Kayray531

same 😂😂

4 года назад
Diane Sagabaen
Diane Sagabaen

also you & i and steal my girl lol

4 года назад
Mélodie Moon
Mélodie Moon

at the beginning I thought it will be long but in reality I love it 😍

Год назад
Amanda Vieira +3
Amanda Vieira

Harry: STORY OF MY LIFE Niall: story of my life...

Год назад
Lady Lynx
Lady Lynx

I love how you slipped a few extra lines here and there, mostly on the addicting chorus parts

Год назад
kenzie keyes +2
kenzie keyes

idk why but i died laughing when harry’s story of my life’s were loud then there was nialls😂

Год назад
anshtika langthasa +2236
anshtika langthasa

This video makes me realize I miss them so much. Seeing 5/5.

4 года назад
jeonghair
jeonghair

most of us became kpop stans

Год назад
kayla
kayla

yeah... same

4 года назад
saya ?! +2
saya ?!

omg yess

4 года назад
Ch1l1 Ch33se +5
Ch1l1 Ch33se

this comment made me cry

4 года назад
lucky +2
lucky

hello my fellow mixer

4 года назад
vmriana
vmriana

I know it was supposed to make me cry, but I honestly find the loopings so funny lol But it's super sad Louis and niall never had as much spotlight in songs as Harry, zayn and Liam :(

Год назад
Nefeli Mino
Nefeli Mino

I never realized that Harry sang almost all the choruses.I can’t say I’m mad tho,he has the best voice

Год назад

Далее

Can Niall Horan Remember His Own Lyrics?

5:50

Can Niall Horan Remember His Own Lyrics?

BBC Radio 1

Просмотров 15 млн

louis tomlinson sings you to sleep (walls + 1d solos in acapella with rain)

45:03

23.01.2022 Герта - Бавария. Обзор матча

10:49

23.01.2022 Герта - Бавария. Обзор матча

Матч ТВ

Просмотров 144 тыс.

БОТАНИК vs КРУТОЙ в БАБЛ КВАС и BRAWL STARS !

10:40

Every MICHAEL JACKSON music video but it's just the song titles

16:56

Every MICHAEL JACKSON music video but it's just the song titles

Paulo Cesar Lira

Просмотров 17 тыс.

One Direction the TV Special (FULL)

42:56

One Direction the TV Special (FULL)

Messie Joore

Просмотров 8 млн

Producer Reacts to ENTIRE Louis Tomlinson Album - Walls

1:12:06

Producer Reacts to ENTIRE Louis Tomlinson Album - Walls

Blake McLain

Просмотров 182 тыс.

Every ONE DIRECTION SOLO Music Video but it's just the song titles

14:00

If you miss One Direction you must watch this [ +funny moments, memories] #4

9:52

One Direction - Live While We're Young

3:18

One Direction - Live While We're Young

One Direction

Просмотров 702 млн

Boy Bands v. Solo Artists Riff-Off w/ Liam Payne

11:15

Boy Bands v. Solo Artists Riff-Off w/ Liam Payne

The Late Late Show with James Corden

Просмотров 16 млн

ALL UNRELEASED ONE DIRECTION SONGS

9:31

ALL UNRELEASED ONE DIRECTION SONGS

KateCreates

Просмотров 430 тыс.

MORGENSHTERN - ПОЧЕМУ? (Official Video, 2022)

2:59

MORGENSHTERN - ПОЧЕМУ? (Official Video, 2022)

MORGENSHTERN

Просмотров 9 млн

Shohruhxon - Telba | Шохруххон - Телба

3:45

Shohruhxon - Telba | Шохруххон - Телба

RizaNovaUZ

Просмотров 763 тыс.

Айгерим Расул кызы - Түнкү Бишкек / Жаңы клип 2022

3:50

Айгерим Расул кызы - Түнкү Бишкек / Жаңы клип 2022

Айгерим Расул кызы

Просмотров 201 тыс.

Vuqar Seda - Русский Глаза (Official Clip)

3:39

Vuqar Seda - Русский Глаза (Official Clip)

Vuqar Seda

Просмотров 226 тыс.